Yllättäin blogeiluni ei lähtenyt hirveän reippaasti liikkeelle. Nyt ensimmäistä kertaa sitten viime kesän minulla on hetki hengähtää ja ajatella jotakin muuta kuin opiskelemista, syömistä tai nukkumista (tai sitä, kuinka kummassa saisin vietettyä aikaa vielä kavereidenkin kanssa, kun poikaystävän kanssa saa vietettyä sillä tavoin aikaa että haalautuu kymmeneltä illalla samaa osoitteeseen nukkumaan, eikös vain..) Kiirettä on siis ollut. Olen silti, jos totta puhutaan, välistä puuhaillut jotakin pientä, en vain ole saanut aikaiseksi lisäillä tuotoksiani tänne. Oikeastaan koko blogin perustamisen idea oli tietysti esitellä tuotoksia joista olen jollain tapaa iloinen, ja vähäisestä harjoituksesta johtuen sellaisia ei ole pahemmin syntynyt tänä talvena. Ihmetyttää ylipäätään oma tarpeeni ylläpitää näitä harrastuksia, kun en niissä koskaan nähtävästi voi kehittyä tietyn pisteen ohitse: en vain harjoittele tarpeeksi ja taukojen aikana taannun entisestään.

with that being said

Piirsin tabletilla poikaystävälle terveiset kaukaa kotoa, kun olin siellä käymässä. Miss my panda bear oli ajatuksena, ja se on niin söpö että tekee pahaa.

1683478.jpg

Olen aina piirtänyt hirveästi naamoja, tiedä häntä miksi. Etenkin se että ne ovat todella vaikeita piirtää pistää ihmettelemään mikä siinä on että jo vuosia olen takonu päätä seinään. Tabletilla tämä on parasta naamaa mitä olen saanut syksyn aikana aikaan
naama.jpg

Btw. Copyrights: ME.